onsdag 3. desember 2014

ANMA - 12 days of Christmas

Inne hos Andrine og Marens Landhandleri har du store sjanser til å stikke av med flotte premier nå i desember, bare ved å kommentere ting som legges ut i bloggen!!!

Jeg har laget en dorull-ugle, vil du vite hvordan må du se her,


Jeg har brukt disse tingene fra butikken for å lage den;
Webster's Pages - 12x12ark - It's Christmas - White Christmas
MagicMonday - Neon Hearts - mixed
MagicMonday - Ballchains - Turkis
GlitterDots - Asurblå, flatback
Claudine Hellmuth - Studio Gesso


2 kommentarer:

  1. Hei på deg, kjære Linda :)
    Det er den kuleste ugla jeg har sett - ever....
    Min datter og jeg har gått igang med å lage slike som vi skal overraske og glede tanter med i tida som kommer:)
    Tusen takk for tipset. Skal ta bilder når vi er ferdig:)
    Ønsker deg en riktig fin adventstid.
    Stor klem, Bente

    SvarSlett
  2. Kjempekule! Har nå 7-8 hvite doruller stående til tørk på kjøkkenet :-)

    SvarSlett